Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 21 mei 2016

Something that pops or bangs

??? Hoor ik je denken... wat is dit nu? Tja, dat is het thema van Less is More van deze week. Dus ik heb gekozen voor ballonnen. Ik had nog een paar uitgestanste ballonnetjes liggen en die heb ik verwerkt op dit CAS kaartje. Deze ballonnen komen uit de Balloon Celebrations en de tekst komt uit de Nederlandstalige SU set Koop Je Eigen Geschenk.
Een paar spetters om het geheel aan elkaar te verbinden en meer is het vandaag niet.


Een frisse en vrolijke uitstraling van het kaartje door het kleurgebruik. Ik heb nl. Tangelo Twist en Crushed Curry gebruikt.

9 opmerkingen:

  1. striking and eye-catching image and you can't beat balloons for popping and banging. Thanks for playing along at Less is More. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great choice of colours, Ankie and I love the added texture from the twine. Perfect for our pop challenge.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card...perfect for the challenge. Thanks for sharing at Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the string embellishment for your balloons - great card.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. When balloons pop it always make me jump!
    Such a fun card Ankie!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love it Ankie, great card ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the yellow and orange colour palette, so fresh and vivid. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen