Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 7 mei 2016

Forever begins today

De Less is More uitdaging voor deze week is een kleurenuitdaging. Ze zien graag een CAS kaart in pastelkleuren.
Ik heb gekozen voor een Blushing Bride basiskaart. Daarop een stuk Whisper White bestempeld met de Birthday Blooms pioenroos. De stempel heb ik beïnkt met markers in de kleuren Blushing Bride en Pistachio Pudding en toen in een hoek op de kaart afgedrukt. De meeldraden van de bloem heb ik geel gemaakt voor het natuurlijke effect. De tekst komt uit de Suite Sayings en is ook in de kleur Blushing Bride gestempeld. Alleen een prikrandje langs het witte deel van de kaart en dit deel daarna verhoogd met dimensionals op de basiskaart geplakt.


Een kaart die mijns inziens erg geschikt is als huwelijkskaart.

14 opmerkingen:

  1. Beautiful pastel card, lovely sentiment too,
    Sarita x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel clean en toch zo zacht met die mooie kleuren, een mooie kaart!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jouw kaart is ook super mooi geworden in die mooie zachte pastel tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you Ankie for visiting my blog and left lovely comment...your car is gorgeous,love that flower bouquet stamped only outline,no coloring...hugs...Željka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaart in die zachte kleurtjes. En voor je dochter en schoonzoon juist een vrolijke kaart. Jeetje wat een karwei om 150 doosjes te maken en te vullen maar je man zal vast heel tevreden zijn geweest.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very pretty pastel card. Fab!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Ankie, this is divine!
    What beautiful delicate stamping!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie rustige bloem en kaart zo! Fijne week! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Perfectly pretty card Ankie. The flower image is really set off with those delicate shades of colour.
    Thanks so much for joining us
    Sharon xx
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love how the colours carry through this card. Great job and very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the way that you have resisted filling the image with colour to produce this lovely card.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry to be so late with my commenting, what a soft and pretty card Ankie!
    Thanks so much for joining us
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen