Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 18 juli 2022

Bosje tulpen

Soms gebeurt het dat ik iets in handen krijg van mijn vriendin Maaike omdat het uit de SU catalogus is, en zij het dan aan mij geeft om de kaarten voor het goede doel mee te maken. Zo ook deze keer. Ik kreeg wat restjes designpapier en daar zat ook een stukje zgn. vloeipapier bij. Ik had meteen een idee om daar een bosje bloemen in te verwerken. Daarvoor ben ik op zoek gegaan naar mijn tulpenstempel die al een tijdje in de kast ligt omdat die nog maar weinig gebruikt wordt. Maar voor deze kaart (en het kaartje van morgen) kwam hij heel goed van pas.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten