Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 25 juli 2022

Zomerstand

Hallo beste bezoekers van mijn blog. 

Het is zomertijd en dus soms ook te warm om iets te knutselen. Daarom ik ga een paar weken in de vakantiemodus. Dat betekent dat je niet elke dag een nieuwe kaart te zien krijgt, maar zo af en toe. 
Bovendien vraag ik me af of er nog wel vaak op mijn blog gekeken wordt. Ik krijg tegenwoordig geen of nauwelijks meer reacties op mijn kaartjes, behalve als ik meedoen aan een challenge. En dat is jammer, want zo kan ik ook niet zien of mijn posts gewaardeerd worden.

Ik gebruik deze zomerperiode dus ook meteen maar om me te bezinnen of ik wel of niet door zal gaan met dit blog.

Ik zou het fijn vinden als je een reactie op dit bericht achter laat of ik wel of niet moet doorgaan, zodat ik na mijn bedenktijd kan beslissen of het wel of niet zin heeft om elke dag iets nieuws te plaatsen.

Alvast bedankt, iedereen een fijne vakantie en groetjes, Ankie

6 opmerkingen:

  1. vaak heb ik gedacht, waarom geen reacties? Maar ja, ik reageer zelf ook nooit, dus als je allemaal zulke bezoekers hebt....
    Zelf vind ik het in ieder geval wel leuk om je kaarten te bekijken. Ook vaak met mooi teksten erop.
    een goede vakantieperiode en groetjes van Truus
    (mijn reactie nu even bij de goede post herhaald)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh fijn dat je de posts wel weet te waarderen. Ik neem het mee in mijn overwegingen

      Verwijderen
  2. Hallo Ankie
    Ik kijk graag naar je mooie kaarten, vaak met inspirerende teksten. Helaas ben ik als zo velen, wel genieten maar geen reactie geven. Doe vooral wat goed voelt. Groetjes, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh fijn dat je de posts weet te waarderen. Ik neem het mee in mijn overwegingen. Groetjes Ankie

      Verwijderen
  3. Hallo Ankie,
    Ik geniet van je kaartjes en je ideeën, maar het hoeft van mij niet dagelijks, ik kan ook niet elke dag reageren. kost me gewoon te veel tijd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie Marfien, ik neem het mee in mijn overwegingen.

      Verwijderen