Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 30 mei 2024

Proficiat

Laatst maakte ik een aantal van deze felicitatiekaarten om hiermee mijn voorraad weer wat aan te vullen. Die gaat er nl. best snel doorheen elke keer. 



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart laat je zien…prachtige stempels zijn dit!
    Ik kwam op jouw blog via de liftchallenge en heb even rondgekeken. Ik zag mooie kaartjes. Maar las ook dat jouw man ernstig ziek is, vreselijk voor hem en jullie allen en wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!
    Heel mooi te lezen dat je zoveel kaartjes kreeg voor je 65e verjaardag, een prachtig gebaar!
    Ik kom nog eens terug hier, lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ellen, wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel, dat waardeer heel erg. Ja, soms kom je via-via ineens leuke dingen tegen. Dat herken ik wel.
      En idd mijn man is ernstig ziek en dat geeft veel zorg, zeker ook omdat we weten dat hij echt niet meer beter zal worden.
      Goed om te lezen dat je nog wel eens op deze blog langs komt. Groetjes, Ankie

      Verwijderen