Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 11 mei 2024

Kiekeboe

Een maandje geleden wilde ik een eenvoudige fun-folded-card maken omdat ik toen een kinderfeestje van onze kleindochter mocht leiden met een kaartenworkshop. En ik heb toen 10 jongedames in de leeftijd van 10 jaar deze kaart laten maken. Maar dan geen aapje op de hoek van het inschuifkaartje maar ijsjes. En de dames hebben het geweldig gevonden en hebben er nog lang over nagepraat, zowel thuis als op school. Kijk daar doe je het toch voor?






2 opmerkingen:

  1. Well done to you for making 10 young ladies very happy, and giving them a fun taste of a joyful craft activity that they might investigate further.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It was realy fun to do this. And all this little ladies had a lot to tell their mothers at home so I heard. Thanks for you message.

      Verwijderen