Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 26 oktober 2019

Wow, ik mag deze week gastdesigner zijn bij LIM

Een paar weken terug kreeg ik bericht van de Less is More Challenge dat ik een over-all prijs had gewonnen. Ik kreeg een credit van 15,-- Pond te besteden bij Funky Fossil en ik mocht een keer gastdesigner zijn. Hoe leuk is dat allemaal.
De prijs van Funky Fossil is erg gaaf (een stempelset en een stencil). Het stencil daarvan heb ik al verschillende keren gebruikt en kreeg daar meteen hele positieve reacties op van mensen die het resultaat zagen.
Voor de challenge van vandaag is het thema: een enkellaags kaartje met als thema 'Winter Flora'.  Dus alles met winterbloemen, blaadjes, takjes, bomen etc.,
Ik heb even zitten freubelen en maakte meteen maar twee kaartjes. En omdat ik niet kon kiezen, heb ik ze allebei maar ingestuurd en geplaatst.
De DT leden van LIM hebben er uiteindelijk voor gekozen om de kaart met de bomen als voorbeeld van de gastdesigner te plaatsen.





6 opmerkingen:

  1. Such a perfect card for the challenge, Ankie. Perfectly CAS and wonderful for our challenge. Thanks so much for Guest Designing with us at Less Is more!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Gast Designer spot! mooie kaart en super veel leegte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cards, Ankie ! Your design with the trees is so CAS. A lovely winter wonderland. Thanks so much for being our Guest Designer for this challenge at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cards, Ankie. I love the images you used to portray winter foliage. Thanks so much for guesting with us over at Less is More xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You know I love both of your cards. The minimal design on your tree card is fabulous, the expanse of white space just adds to the winter feel. Thanks so much for being our Guest Designer x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love these beautiful one layers, they showcase your images beautifully! Thank you for joining us as an inspiring GD at Less Is More!

    BeantwoordenVerwijderen