Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 18 oktober 2019

Geboortefelicitatie op maat gemaakt

Laatst kreeg een stel bij ons uit de kerk een dochter en zij verstuurden een kaartje met daarop een roze lama. Nu heb ik heel veel stempels in huis, maar een lama had ik niet. Dus ik heb hun kaartje voor me gelegd en dat nagetekend. Het origineel wijkt niet eens zo heel veel af van de lama die ik tekende. Daarna heb ik de lama voorzichtig als "stippend" om een wollen vacht te creëren ingekleurd en daarna de potloodlijnen weer weg gehaald.
Nu stond er op de geboorte-aankondiging natuurlijk de naam van het kindje, maar dat heb ik dan weer vervangen door de tekst hoera een baby.
Iets heel anders dan ik normaal doe, maar eigenlijk ook wel weer een echte uitdaging en erg leuk om te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten