Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 4 oktober 2019

40

Dit is mijn bijdrage voor de Dutch Card Lovers Challenge die afgelopen zondag online kwam. De opdracht is om zelf je achtergrond te maken. Dat kan door embossen, of stempelen, maar ik heb er deze keer voor gekozen om een masker te gebruiken.
Dit masker heb ik vorige week ontvangen als een van de twee items die ik heb gewonnen bij een andere challenge. Ik heb het masker op een vierkante witte kaart gelegd en met de sponsdaubers heb ik de vlinders gesponst in de kleuren Dapper Denim, Gorgeous Grape en Highland Heather. Lekker door elkaar heen om een gemêleerd effect te krijgen.
Vervolgens heb ik een stukje cardstock gesneden in de de vorm van een bannertje. Daarop een witte cirkel gestanst met de Stitched framelits Dies. Omdat ik een kaart wilde maken met het getal 40 om een veertig jarige huwelijksfelicitatie te maken, heb deze cijfers uit goudglitter papier gestanst.



4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met een prachtige omlijsting van het getal! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig achtergrondje met deze blauwe vlindertjes! Een heel mooi kaartje voor een 40-jarige! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de opdracht van deze challenge mooi uitgevoerd Ankie: je maakte een hele mooie achtergrond! Mooie kaartje. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje voor een 40 jarige met de vlindertjes in een hartje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen