Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 2 april 2018

Dubbele challenge

Zowel bij de Dutch Card Lovers  als bij de Creative Stamping Challenge is er gisteren een nieuwe challenge van start gegaan. Ik heb deze twee gecombineerd. Bij de Dutch Card Lovers vragen ze om bloemen en bij de Creative Stamping Challenge is er een kleuren challenge: Melon Mambo, Crushed Curry en Sahara Sand.
Ik heb met de Avant Garde rondom de kaart bloemen gestempeld en die ingekleurd met de kleuren die gevraagd werden.
Dat resulteerde in dit kaartje.


6 opmerkingen:

  1. Mooie, fleurige kaart met de gekleurde bloemen. Mooie serie kaartjes heb je gemaakt met de kit. Heb heel wat gemist, ga nu even terugkijken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi bloemenkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Ankie, prachtige gestempelde bloemen ronde de tekst! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel origineel gedaan met deze stempelset, wat is tie mooi hé. Inderdaad een fleurig kaartje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke lente kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen