Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 27 april 2018

Celebrate

Voor deze kaart nam ik een stuk zwart cardstock en bestempelde dat met een stippenstempel met Versamark. Vervolgens deed ik hier zilver embossingpoeder op en verhitte dit met de heattool. Dit plakte ik op een witte basiskaart en maakte er een zilverkleurig lintje op. Met de Amazing You set stempelde ik het bloemetje twee maal en knipte een deel van het tweede bloemetje af om zo het hart van de bloem verhoogd te kunnen opplakken. Onder het bloemetje zit een heel klein bannertje van dsp. De tekst is gestanst met de Celebrate You thinlits en nadat deze gestanst was, heb ik met het inktpadje van de Versamark het woord van deze inkt voorzien. Daarna zilver embossingpoeder erop en verhit. Daarna nogmaals met Versamark en zilver embossingpoeder erover om het geheel wat dikker te maken. Dit plakte ik op de zwarte ondergrond.



1 opmerking: