Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 6 mei 2021

Friends are like seashells

 Een geweldig set deze Friends are like seashells. Voor deze kaart heb ik een basis gebruikt in de kleur Soft Seafoam. Daarna heb ik in de kleur Pretty Peacock de achtergrond met het zeewier gestanst. 

En toen (naar een idee dat ik op internet was tegengekomen) eerst nog een keer de afbeelding uit wit papier gestanst. Toen de stempels (gelukkig zijn ze transparant) op de plaats gestempeld van de schelpen. Daarna heel precies dit deel in de embossingmal gelegd (let op dat je echt heel secuur je uitgestanste deel positioneerd) en dit door de embossingmachine gehaald. Daarna de schelpen heel voorzicht op de plaatsen waar ze vast zaten, los geknipt en met dimensionals op het donkergroen gestanste deel geplakt. Nog een paar pareltjes als luchtbelletjes tussen de plantjes geplakt en een passende tekst gezocht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten