Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 15 mei 2021

Hoera, Joanna heeft haar B-diploma

En ik ben een beetje "ondeugend" geweest. Ik heb het kaartje van de Less Is More Challenge van hiervoor een klein beetje verder aangekleed en er een felicitatie en wat pareltjes bij geplakt zodat het voor Joanna duidelijk is dat dit echt voor haar is. Nu maar hopen dat ze hem leuk vindt. Morgen zien we haar en kunnen we het haar gelijk geven tezamen met een klein cadeautje.

De ring op de kaart is een knipoog naar het onderdeel waar ze een beetje "bang" voor was. Want door corona hebben de zwemlessen natuurlijk ook een poosje stil gelegen en ze vond het best heel spannend. Maar zojuist kregen van haar mama het bericht dat het gelukt was en een mooie foto erbij dat ze haar diploma in handen houdt. 

Helemaal top gedaan Joanna!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten