Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 25 mei 2021

Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk

En nog een challenge bijdrage vandaag. Deze is van de Liftchallenge. Hierbij moet je stempelen op designpapier, niet inkleuren en de lay-out van de te liften kaart aanhouden.

Volgens mij heb ik zo aan alle eisen voldaan. Ik stempelde met Versamark de mooie zonnebloem uit de set Bijzondere zonnebloemen op designpapier en stanste het geheel uit. Plakte het met dimensionals op de basis en bedacht dat er toch ook wel een blaadje bij moest. Dus ook die heb ik op dezelfde manier gestempeld op groen designpapier.

De tekst is uit de set Vrolijke Viooltjes.



3 opmerkingen:

  1. Ankie wat ben je toch weer razend snel! Prachtige bloemenstempel en wat een leuke tekst ook. Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou inderdaad, snelle Ankie! 😉 Leuk hoor dat je zo enthousiast bent en wat een mooie combinatie met stempel en papier. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook nog aan deze zonnebloem stempel zitten denken bij de challenge. Hij is er inderdaad perfect voor! En ook fijn als je de stanzen hebt in dit geval. Leuk dat je ook de blaadjes met een ander papiertje erbij hebt gedaan. Zeer geslaagd kaartje voor deze liftchallenge! Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen