Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 5 november 2016

Je weet wel waarom

Mijn tweede zaterdagse kaartje is zoals gebruikelijk voor de Less is More uitdaging. Nummer 301 alweer. En vandaag is het kleurenchallenge. Er wordt gevraagd om paars en goud op je kaart te gebruiken.
Ik vind dat zelf een mooie combinatie en ik heb vandaag gekozen voor een 10 x 10 cm kaartje. De basiskaart is gewoon wit cardstock en daarop heb ik een mooi paars oplegkaartje geplakt. Dat oplegkaartje heb ik eerst bestempeld met het blaadje uit de Kind of Eclectic met Versamark inkt en vervolgens bewerkt met goud embossingpoeder. Een heel klein vlindertje ook in paars gestempeld in de linkerbovenhoek geplakt. De tekst komt uit de Nederlands talige set Recht uit het hart en stempelde ik ook in Versamark en bewerkte dit met goud embossingpoeder.


10 opmerkingen:

  1. How beautiful this is, Ankie! Using a purple background was a bold move and it's really paid off - it looks incredible with the gold embossed leaves against it! I love that pretty butterfly too. What a lovely card. Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just beautiful, love the gold embossing,
    Sarita x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig.. Ik vind het zelf altijd heel moeilijk zulke less is more kaartjes. Vind ze altijd practig om te zien maar zou het zelf niet kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card Ankie and thank you for the welcome back.

    So glad you joined us at Less Is More this week
    Jen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A perfect CAS creation ankie and such elegant use of the colour combo. Thanks for playing along with us at Less is More this week. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo eenvoudig maar heel elegant! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet card. Perfect for the challenge. Thanks for sharing at Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi hoor, paars is mijn lievelingskleur en er is hier genoeg van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so pretty Ankie, the gold on the purple looks fabulous!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This looks beautiful using purple for your white space. Beautiful card.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen