Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 3 januari 2024

Gelukkig nieuw jaar

Zo, inmiddels is het al weer woensdag 3 januari en ik hoop dat vanaf vandaag het normale dagelijkse ritme weer gaat lopen. Ik ben steeds maar de dagen van de week kwijt, ook omdat ik vakantie had, dus dat is dan wel weer een goed teken. Deze week nog een paar dagen vrij, en tijd om het huis weer aan kant te maken na alle feestdagen. En vanaf volgende week ga ik weer helemaal het "normale" ritme oppakken als ik weer ga werken.

Maar in de tussentijd heb ik niet stil gezeten. Veel bijgesprongen bij ons in de winkel, want het was het hectisch druk met de feestdagen en toen hadden we ook nog eens te maken met een zieke. Dus ja, als je dan toch in de buurt van de winkel woont, is het wel fijn dat je dit werk (niet mijn normale werk) nog steeds kunt en kan meehelpen om de pijn iets te verzachten.

Tussen alle bedrijven door heb ik af een toe een kaartje kunnen maken, en dat waren hoofdzakelijk kaartjes voor een challenge. Dat blijf ik toch wel het leukst vinden om te doen. Zo ook dit kaartje. Deze maakte ik voor een #keepstamping challenge bij Diana van Otterlo-van Buuren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten