Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 29 augustus 2023

Just swinging by

Een special folded kaart, en wel een tentkaart willen ze graag zien bij de Liftchallenge die vandaag weer van start is gegaan.
Ik ben gegaan voor een "bush" kaart. Met de aapjes uit de set Little Monkey en de Animal Outing. Alles gestempeld en ingekleurd met de Stampin' Blends. De aapjes en het girafje zitten achter een stuk windowsheet. Ooit in een ver verleden heb ik wel eens zo'n model gemaakt, maar dan vergeet je dat ook weer. Dus helemaal leuk dat het nu als challenge weer eens voorbij komt. Het is nl. echt niet zo moeilijk. En voor de duidelijk heb ik nog een foto gemaakt terwijl de kaart een stukje gedraaid is, zodat je kunt zien hoe hij dan kan blijven staan. 




5 opmerkingen:

  1. Je bent alwéér de eerste, enthousiast! Erg leuk deze kaart, het tafereel is zo cute! Dan dank je wel voor je inzending voor onze Liftchallenge, Ankie en ook voor je trouwe deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan. Ik vind het ook altijd super leuk om zo uitgedaagd te worden. :-)

      Verwijderen
  2. Wat heb je de lift leuk uitgewerkt. Heel tof zo'n doorkijkje in het oerwoud. Super leuk dat je er weer bij bent Ankie! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig tafereeltje met deze vrolijke aapjes! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan de lift.

    BeantwoordenVerwijderen