Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 23 juni 2023

Van harte gefeliciteerd (2)

Het kaartje dat ik vanochtend had gepost in pasteltinten werd erg mooi gevonden door mijn volgster Nynke en zij zei erbij dat dit kaartje in fellere kleuren waarschijnlijk ook wel erg mooi zou kunnen zijn. Dus, vandaag mijn vrije vrijdag, lekker de tijd om te knutselen want bij mij op het balkon is nu echt te heet. Balkon is op het zuiden en de zon staat er echt heel de ochtend op, en mijn hobbykamer is relatief koel. Dus de keuze was snel gemaakt. 

Speciaal voor jou Nynke heb ik diezelfde kaart nog vier maal gemaakt en alle vier in andere kleurencombinatie. Ik zou het leuk vinden als je me laat weten wat je uiteindelijk mooier vindt. De pastelkleuren of toch de felle kleuren 😎 En je had zeker gelijk dat ze in felle kleuren ook mooi zijn. Dus dank voor de feedback, daar kan ik altijd wat mee.




3 opmerkingen:

  1. Een schitterende serie kaarten Ankie, ik heb nog even naar de pastelkleurige variant gekeken maar ik vind deze mooier. Warmer en sprekender.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie Miranda. Ik ben ook blij met deze versie hoor. Het spreekt meer

      Verwijderen
  2. Wat superleuk dat je de kaart meteen in andere kleuren hebt uitgeprobeerd. Handig om er meteen een aantal op voorraad te hebben.
    Ik denk dat ik deze versie ook mooier vind dan de pastel. Geeft een heel ander sfeertje zo.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen