Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 15 september 2018

Snel weer beter worden

De Less is More uitdaging van deze week is een enkellaags kaart met daarop bloemen. Ik kwam een heel oud stempeltje tegen wat ik wel erg leuk vind en dat heb ik vandaag maar eens gebruikt voor dit kaartje. Het lijkt me heel geschikt om iemand die ziek is een beetje op te vrolijken.
Ik kleurde het afdrukje in met SU markers en de blenderpen. De tekst is uit de SU set Recht uit het Hart.
Het doodle lijntje tekende ik met een zwarte fineliner.
Omdat bij de Dutch card lovers het thema beterschap is wil het kaartje ook meteen daar laten meedoen.


9 opmerkingen:

  1. This is adorable - I love humorous cards

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk in zijn eenvoud!
    Fijn weekend verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt superleuk!! Dank je wel voor het meedoen met de chalenge van Dutch Card Lovers, Ankie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en fijntjes van tekening! Mooie kleuren ook weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh… deze is echt super leuk. ;) Gave stempel.
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute! I love the whimsical images and all the white space... And your doodling adds a fun touch! Thanks for joining us at Less Is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje zeg daar word je toch gelijk vrolijk van? Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke beterschapskaart, daar knap je zeker snel van op.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen