Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 28 oktober 2015

Ienieminie kaartjes

Wat een ontzettend leuke challenge bij Cards en Scrap Challenge. Je moet deze keer ienieminie kaartjes maken. Eén of meer dat maakt iet uit.
Nu had ik een tijdje terug een doosje (8 x 8cm)  gemaakt tijdens een workshop bij Maaike van Stampmydream en daar had ik nog geen bestemming voor.
Maar met deze uitdaging wist ik het meteen. Ik heb een serie van vijf kaartjes gemaakt van 7,5 x 7,5 cm want dat is de maximale grootte van de kaartjes die je moet maken. Uiteraard heb ik de kleuren en patronen afgestemd op het doosje.
Altijd leuk om iemand cadeau te doen bijvoorbeeld.


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk , dat doosje erbij !
    Mooie serie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie ienieminie kaartjes met een mooi bijpassend doosje:) Gezellig dat weer meedoet met onze kaartenuitdaging.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bijpassende kaartjes heb je voor het leuke doosje gemaakt. Een superleuk cadeau.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hele mooie kaartjes gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Cards & Scrap.
    Groetjes,
    Peggy - Dt @ C&S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes Ankie.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze ontzettend mooi! En ook zo'n mooi bijpassend doosje erbij, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes geworden Ankie! Erg leuk gedaan, en helemaal top met het bijpassende doosje! Bedankt voor het meedoen bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen