Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 10 oktober 2015

Less is more challenge

Nog een kaartje met de Woodland embossingfolder. Dit keer maakte ik er een herfstkaartje van omdat dat het thema is bij Less is More. En bovendien moet het een enkellaags kaart zijn. En dan is een embossingfolder natuurlijk heel geschikt om toch wat reliëf of diepte te creëren. Het idee van dit kaartje kwam ik van de week tegen op Pinterest. Als je wilt weten hoe je dit doet kijk dan op mijn Pinterestbord video's en dat de video van Tami White.


8 opmerkingen:

  1. A lovely autumn sunset, Ankie. Such lovely warm colours but don't forget we prefer to see some white space.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely peaceful autumn scene Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely peaceful autumn scene Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Brilliant autumn scene. Amazing inking and such delightful depth of colour Ankie. Not much white space this time but thanks so much for sharing. Sarah
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful card. Love the colours and the lovely scene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. No white space on this one Ankie, but a truly spectacular autumnal scene!
    Wonderful!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm catching up on my commenting after my hols, sorry to be so late!
    What a stunning autumnal scene, love your embossing folder Ankie, though ideally we like to see some 'white space'
    Thank you for joining us
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen