Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 30 oktober 2015

Hello

Dit is mijn bijdrage voor de SU-per challenge van deze week. Gisteren online gegaan en gisteravond ook meteen mijn kaartje gemaakt.
Het is een kleurenuitdaging, gebaseerd op halloween. Alleen ik heb echt iets tegen halloween en wil daar helemaal niets van weten. Maar, een uitdaging is een uitdaging en met deze kleuren kon ik ook nog iets anders doen zoals je kunt zien. De achtergrond is gestempeld met de Perpetual Birthday Calendar set in de kleuren Tangelo Twist, Elegant Eggplant en Basic Black. De tekst komt uit de Four You set. De sequins komen uit het pakket Cottage Greetings.
Het frontje is gemat op een stuk Elegant Eggplant cardstock.



En zoals je van me gewend bent hieronder ook nog even de te gebruiken kleuren.

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooi kaart geworden. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, leuke kaart Ankie !! Juist leuk te zien dat je met deze kleuren ook heel goed een ander kaartje kan maken. Bedankt weer voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Ankie bedankt weer voor het meed oen met de SU-per challenges groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen