Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 24 oktober 2015

Happy birthday

Je zult het vast niet geloven maar dit kaartje is geïnspireerd op een kaart die ik bij de Bruna in het rek zag staan. Mijn oog werd daarnaar toegetrokken en ik heb dit in mijn hoofd geprent en thuis op mijn manier nagemaakt. En ik vind hem zo supermooi geworden. De foto is misschien niet helder genoeg om hem weer te geven zoals hij hier staat, maar geloof me, de kleurencombi is mooi. Het kaartje zelf lijkt erg eenvoudig maar er zit veel stempelwerk in, zeker daar ik de bloemen en de blaadjes ook allemaal met twee kleuren over elkaar heen moest stempelen met de Stamp-a-majic. De bloemen en de blaadjes komen uit de Stippled Blossom. De tekst is uit de Cottage Greetings set.


1 opmerking: