Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 23 januari 2014

Alweer 34 jaar

Daar ben ik nog een keer vandaag. Vandaag is het onze trouwdag en mogen we gedenken dat we alweer 34 jaar gelukkig getrouwd zijn, en inmiddels ook rijk gezegend met kinderen en kleinkinderen. Uiteraard laten we dit niet zomaar voorbijgaan. We gaan samen uit eten vanavond en ik heb uiteraard weer mijn creativiteit losgelaten op een kaartje voor mijn man.

Een special labelkaartje


Dit kaartje doet tevens mee met de uitdaging van Cards en Scrap waar het thema zwart-wit met als optie: 1 accentkleur. Ik heb dus overduidelijk rood erbij gebruikt en dat is dan weer omdat rood de lievelingskleur is van mijn man.

12 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd, Ankie, een hele fijne avond nog!
    leuke kaart, heel erg leuk idee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd met jullie Huwelijksdag. Schitterende kaart had je voor je man gemaakt.Prachtig zo met deze kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een super leuke en prachtige kaart! Eenvoud siert!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie trouwdag Ankie. Je kaart is prachtig, heel stijlvol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En leuk dat u meedoet aan de Cards&Scrap Challenge. Heel gaaf gedaan!
    Een geslaagde avond gehad ook?

    Groetjes Cis-sy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie trouwdag en wat een super lieve en mooie kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de Cards en Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ankie!! En je heb weer een mooie kaart gemaakt!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge!
    Groetjes Tinie
    Cards & Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kaart hoor Ankie! Gefeliciteerd had ik je gelukkig al via een sms, maar nogmaals van harte!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt. Prachtige details en kleuren.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Ankie en gefeliciteerd met jullie 34e trouwdag.
    Leuk dat je met onze uitdaging meedoet.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging op het
    Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen