Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 14 augustus 2012

Vakantiekaartje

Deze week is het bij Elke kaart een feestje vakantie-kaartjes-tijd. Na twee weken niet te hebben mee kunnen i.v.m. een gecrashte pc is deze nu weer gemaakt en kan ik mijn bijdragen weer plaatsen. Ik heb voor een vintagekaartje gekozen met als vakantiethema Frankrijk. Ik hoop dat jullie weer een reactie bij dit kaartje willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.


Zoals jullie kunnen zien heb ik dit keer ook geen designpapier gebruikt, maar alleen cardstock. De afdrukjes zijn allemaal gestempeld met inkt van SU met de mooie naam chocolate chip. Ook alle randjes zijn met deze inkt bewerkt voor de 'oude look'.

9 opmerkingen:

  1. Super mooi geworden Ankie!! Echt te gek die vintage look!! Ben benieuwd wat de andere mensen ervan vinden want ik vind hem echt te gek!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Ankie hij is super geworden je kaart.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer kan plaatsen en computeren :-) je kaart is super zeg, helemaal vintage.

    Leuk dat je meedoet bij EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ankie,

    Wat een mooie kaart!
    Helemaal leuk, dat vintagethema.
    Je krijgt meteen weer zin om op vakantie te gaan!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en ja, Parijs, wie wilt daar nu niet heen.

    Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, krijg meteen zin om m'n koffers te gaan pakken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, je hebt echt meteen zin om je koffers te pakken, mooi gemaakt.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuke kaart is dit!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen