Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 18 augustus 2012

Scheuren ....

Hoi allemaal,
hoewel het heerlijk zomers is buiten, is het op mijn balkon sinds een uurtje of anderhalf zo'n 32+ graden. Beetje warm voor mij om daar te vertoeven, binnen is het stukken koeler ... 28,4. Zeg nu zelf, dat scheelt toch behoorlijk :-) Daarom vandaag gewoon een tweede blogpost gemaakt.
Maar het lekkerste plekje qua temperatuur is toch echt waar mijn hobbykamer (en de logeerkamer). Maar goed, in de logeerkamer heb ik niets te zoeken en in mijn hobbykamer des te meer. Ik zag bij Less Is More een uitdaging waarbij je scheuren als techniek moet gebruiken. Laat ik nu laatst bij Dawn Griffith een ontzettend gaaf idee gezien hebben wat hier heel goed bij kon worden toegepast. Dus als je wilt weten hoe het moet, kijk dan vooral ook even op haar blog.

En dit is mijn kaartje geworden. Het stempeltje is van Marianne Design, de inkt is van SU.


10 opmerkingen:

  1. Smashing take on the theme this week

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How effective
    Terrific card
    Thank you very much
    Mandi
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart Ankie! Prachtig gemaakt! Het is idd overal warm en weer om niet veel te doen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Ankie, wat een vereselijk leuk ontwerp zeg!!
    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ankie, dit komt me inderdaad bekend voor! Erg leuk geworden!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card! Adorable image you've used!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an interesting effect! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'm so sorry that I'm late in visiting this week, but I have been on a wonderful cruise to Norway where I didn't have very good Internet coverage!
    Thanks so much for your lovely contribution!
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen