Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 29 augustus 2012

Even lekker een dutje doen

Hoi allemaal,

De nieuwste uitdaging van EKEFKleurenuitdaging met als optie "Een dutje doen".  De kleuren die je moet gebruiken zijn: rood, roze, kraft en creme-wit.

Dat is een hele mooie kleurencombinatie dus het kaartje was zo gemaakt. En dit is het resultaat:



En .. geloof het of niet: ik heb dit geen copics gepakt, maar mijn distressink. Dat had ik al in huis voordat ik ooit aan de copics begon maar heb het sindsdien zelden meer gebruikt. Toch wel zonde vond ik dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de distress uit de kast gehaald. Wat vinden jullie van het resultaat? Ik moest wel erg wennen hoor, het kleurt zo ontzettende anders dan copics. Moest ook even het gevoel van de penseeltjes weer even krijgen. Maar ik ben uiteindelijk toch tevreden met het eindresultaat.
Ik zie trouwens dat ik ineens allemaal witte streepjes achter mijn tekst heb nadat ik de boel geselecteerd had om een lettertype te krijgen. Wat jammer, ik krijg dat er niet uit. Dus sorry voor het onrustige beeld.

10 opmerkingen:

  1. heel erg mooi kaartje, Ankie, lief stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooi kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan zeg!! Ja met distress inkt is het idd even wennen. maar het resultaat mag er zijn hoor!!

    Tof gedaan

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou en of dat je tevreden mag zijn over het resultaat Ankie, ik vind hem helemaal super geworden en prachtig ingekleurd. Top weer.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig lief kaartj Ankie!!
    Ik heb er ook last van, van die witte streepjes. Heb ook geen flauw idee hoe je dat weg kunt krijgen.
    Hartstikke leuk trouwens dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah wat een droppie, Ankie. Super lief kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief en schattig kaartje...

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje dit kaartje, heel mooi. Zou je nog wel even een link naar ons blog willen maken, anders kom je niet in aanmerking voor de prijs en dat zou toch jammer zijn ;)

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig kaartje Ankie.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen