Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 10 augustus 2012

Een CAS kaartje

Vandaag een kaartje gemaakt met een SU stempel. Nu als bijdrage voor Scrapmydream dat later over zal gaan in Stampin'up Holland


De stempel is dus zoals gezegd van SU en ik heb de bomen middels de stippentechniek ingekleurd met copics.

Welke stempel het is, dat is de prijsvraag bij Stampin'up Holland, want ik heb de naam niet op het doosje geplaatst. 

Wie het weet, mag een mailtje sturen naar 
 stampinupholland@gmail.com  Vermeldt daarbij tevens of je op de hoogte gehouden wilt worden van de nieuwtjes betreffende Stampin' Up! 

Onder de goede inzenders wordt straks, wanneer Stampin' Up! in Nederland is, een leuke attentie verloot!

Het zou natuurlijk leuk zijn wanneer je meteen volger wordt van dat blog, maar ... dat moet je natuurlijk zelf weten ;-) 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat het snel gebeuren, dat Stampin Up in Nederland komt?
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anja, ik denk dat je dat beter aan Maaike kunt vragen, zij heeft zich aangemeld als demonstratice. Maar volgens mij wordt het zo'n beetje eind dit jaar. Groetjes, Ankie

      Verwijderen
  3. Mooie kaart Ankie!!
    Ik ga me best doen opm erachter te komen!!

    Ik hou wel van een prijsje haha!!

    Veel succes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel mooi geworden Ankie.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen