Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 1 mei 2023

Warme groet

De tweede kaart van vandaag is mijn bijdrage voor de Dutch Card Lovers Challenge. Het thema is een Hollandse kleuren kaart, in dit geval blauw en wit. Met de Thoughtful Blooms heb ik de takken en blaadjes gestempeld in diverse kleuren blauw (Pacific Poit, Night of Navy en Balmy Blue).  De tekst in een cirkel gestempeld en een - uiteraard blauw - bloemenrandje bovenaan de cirkel. Om de boel een beetje op te leuken koos ik voor een wit glanzend lintje achter de cirkel.



6 opmerkingen:

  1. Super gedaan Ankie, echt een gaaf kaartje! leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke 'Hollandse' kaart Ankie! Dank voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag je inzending bij DCL en moest even een reactie geven. Wat een mooie kaart! Prachtig in al die tinten blauw. Ik ben je meteen ook gaan volgen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Nynke, ik zag idd in mijn lijst van volgers dat je me bent gaan volgen. Dat waardeer ik zeer en ik hoop dat je ik mag inspireren met mijn werkjes. Groetjes Ankie

      Verwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Ankie! De nieuwe, Nederlandse set is echt heel leuk, mooi gebruikt! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Ankie. Mooie blauwe tinten en leuke stemel heb je gebruikt. Leuk dat je weer meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen