Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 11 januari 2023

Samen lukt het wel

Gisteren is weer de nieuwe Liftchallenge van start gegaan na een korte vakantie. Uiteraard doe ik weer mee. Vandaag met een kaartje waarbij je windowsheet moet gebruiken, maar dat sheet ook moet embossen.

Ik gebruikte het Horizon designpapier op de achtergrond. Op de voorkant want restjes van een oranje/roze restje dat ik nog had liggen. Ik stempelde de uit het raam turende dame uit de set In the moment. Het windowsheet emboste ik met druppels waardoor ze uit het raam naar buiten kijkt waar het lekker regent. 
De papegaaien uit de Pretty Birds erbij gedaan zodat het echt lijkt of je van binnen naar buiten kijkt. 

De teksten zijn op zwart gestempeld met Versamark en toen met witte embossingpoeder geëmbost.




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee heb je uitgewerkt, een mooi tafereel is het geworden! Mooie lift Ankie en fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met heel veel pleier gedaan Marjan. Groetjes Ankie

      Verwijderen
  2. Wat heb je een super leuke lift gemaakt. Erg leuk idee om er een raam van te maken. Het ziet er een beetje uit zoals ik nu uit het raam kijk, troosteloos weer is het. Geen vogeltjes, maar een poezeloetje voor het raam;-)
    Goed weer om straks lekker mijn hobbyhoek in te duiken!
    Leuk dat je er weer bij bent Ankie, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje voor deze uitdaging, top idee. En het spannende: het is gelukt met het embossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe je het transparant echt een functie hebt gegeven en zelfs delen uit de stempelafdruk hebt geknipt zodat het echt een raam lijkt. Hier buiten gelukkig sneeuw i.p.v. regen dat ziet er toch gezelliger uit. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen