Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 9 oktober 2022

DCL challenge

En nog een challenge dit weekend. Nu die van de Dutch Card Lovers Challenge. Hier wordt gevraagd om een pocketcard te maken. Er wordt geadviseerd om voor inspiratie op het internet te zoeken, en dat heb ik ook gedaan, maar ik wilde toch iets heel anders dan de standaard pocketkaarten. En je mag je fantasie de vrije loop laten, dus dat heb ik ook gedaan. Ik zit al een aantal dagen in mijn hoofd met een kaart met pompoenen gecombineerd met zonnebloemen. Ik was er alleen nog niet aan toegekomen om de kaart te maken, dus ik heb hem vanmiddag gecombineerd met deze challenge. De pompoenen heb ik met zijn drietjes gestempeld en deels over elkaar heen, opgeplakt (helaas is de derde wat meer op de achtergrond geraakt door het plakken van de zonnebloemen, maar als ik hem niet had gemaakt was er een soort van gat ontstaan en dat vond ik ook niet mooi). Achter de bloemen en de pompoenen heb ik ruimte gelaten door alleen de onderste randen vast te plakken op de kaart en daardoor ontstond de zgn. pocket waar ik mijn tag in geschoven heb.
En als ik heel eerlijk ben, vind ik de kaart mooier geworden dan dat ik in eerste instantie voor ogen had. 



7 opmerkingen:

  1. Leuk die zonnebloemen in een pompoen. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, denk dat ik mijn pompoenen papier ook maar eens op zoek, je geeft me inspiratie
    De CAS kaart uit je vorige post is iets heel anders maar net zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om de pompoenen te gebruiken als pocket! Schattig vogeltje erbij, mooi herfstig kaartje. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is inderdaad heel leuk geworden Ankie! Je pompoenen/zonnebloemen-pocket is super. Lekker herfstig kaartje, ik houd er van! Dankjewel voor de bijdrage aan de DCL pocketkaart challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Ankie! Met de pompoenen en zonnebloemen als pocket. Past bij het seizoen 🍂 Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig gedaan hoor. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan om de pompoenen als pocket te gebruiken. :) Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de DCL. :)

    BeantwoordenVerwijderen