Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 17 mei 2022

Angled ink-blending

???? ik hoor je denken. Ja ik wist het tot op vandaag ook niet hoor. Maar bij de Liftchallenge staat een link met een filmpje met uitleg. Het is eenvoudiger dan je denkt. En er staat uiteraard een voorbeeldkaart bij welke je moet liften. En het DT heeft ook e.a. ter inspiratie geplaatst.

Ik kreeg er wel wat viezige vingers van, maar als ik zo het eindresultaat zie, is dat het dubbel en dwars waard.


En voor alle duidelijkheid ook nog het kaartje dat je moest liften:



7 opmerkingen:

  1. Rapido!!! Mooie kaart, Ankie, erg leuk met de wolken, de pelikaan en de boot! Dank weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke opdracht.
    Ik moet er zelf nog mee beginnen, maar ik zag dat jij er al ééntje gemaakt had en dan heb ik nog een voorbeeldje meer.
    Heel mooi gedaan.
    Zo zie je maar dat het niet allemaal silhouette stempels hoeven te zijn. Dit is ook leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer zo enthousiast mee doet Ankie! En deze kaart is een paar vieze vingers meer dan waard hoor. Hij is prachtig! Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze techniek. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een compleet sfeertje! Erg mooi gedaan Ankie. Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen