Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 6 april 2022

Met deze kaart ...

 doe ik opnieuw mee me de Dutch Card Lovers Challenge waarbij je een pop-up kaart moet maken. Ik heb er van de week al een gemaakt en gepost, maar heb voor dit moment de smaak te pakken en wilde ook nog een andere pop-up kaart maken. Ook echt met een andere techniek als de eerste.

Voor deze kaart maakte ik gebruik van de set Pop op Paradise, een set die al een tijdje uit de collectie is, maar ik die toch nog wel eens gebruik. Dit keer in combinatie met de set Tropical Chic, die een beetje dezelfde sfeer heeft en dus goed bij elkaar te gebruiken. 

De voorkant van de kaart:


En opengeklapt ziet het er zo uit:




6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je,zo enthousiast bent en wat is dit een mooie pop-up kaart!! Mooie voorkant en zeker de binnenkant met de flamingo's in het groene struikgewas! Dankjewel voor je tweede inzending, Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf.Zo mooi die kleuren bijelkaar en leuk om de flamingo's weer eens te zien. Echt een zomers gevoel krijg ik hierbij. Laat het zonnetje maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ankie, heel mooi gedaan! En met dit sombere weer heb je een geweldig sfeertje uitgekozen, daar word je weer vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je er nog één gemaakt hebt Ankie. Hij is echt prachtig geworden! Dankjewel voor het nogmaals meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke pop-up kaart Ankie! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word zo vrolijk van deze kaart, ik ben dan ook wel van de tropische thema's en flamingo's! Heel leuk Ankie. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen