Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 3 april 2022

Kaart met een verrassing inside

Een Inside Popup kaart maken is de opdracht voor de challenge van de Dutch Card Lovers Challenge. Dat had ik echt nog nooit gedaan omdat het mij te ingewikkeld lijkt. Alleen ben ik even wat filmpjes op YouTube gaan bekijken voor dit model kaart en wat denk je? Het is echt veel minder moeilijk dan het lijkt. Het is alleen wel erg bewerkelijk als je het goed wilt doen, dus ik heb er vanmiddag ruim een uur over gedaan, maar ben zeer content met het resultaat.

Voor alle duidelijkheid laat ik ook nog een bovenaanzicht zien onderaan deze foto's zodat je ook nog even goed kunt zien wat de tekst is en hoe het boven aanzicht eruit ziet.

Als je de voorkant ziet, denk je een gewone kaart te zien, maar niets is minder waar want ...


Als je de kaart open doet, zie je dit:


En zoals beloofd ook nog even een boven aanzicht van de binnenkant.




4 opmerkingen:

  1. Wauw Ankie wat een beauty.Dit modelletje moet ik ook een keer proberen. Heel erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat je weer meedoet en je bent lekker snel weer! Dit is inderdaad ook een heel leuke manier van pop-up, mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verassing voor de ontvanger van dit kaartje. Super leuke pop-up met het vrolijke lieveheersbeestje! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Ankie! Leuk hoe je de bloemen en het lieveheersbeestje omhoog laat komen, mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen