Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 10 maart 2022

Een inside-tunnel-card ... wel eens van gehoord?

Nou ik dus niet tot afgelopen dinsdag. Toen kwam nl. de nieuwe Liftchallenge online en daar was dit de uitdaging voor de komende weken. Phoe hé, gelukkig hadden ze er een duidelijk YouTube filmpje van Jennifer McQuire bijgezet. En eigenlijk, stiekem,  is het een heel leuk ding om te maken. Oké, je moet er even goed bij blijven met je koppie als je voor het eerst zoiets maakt, maar ik ben heel tevreden over het eindresultaat. En manlief ... die vond hem errug mooi. En dat is voor mij het grootste compliment, want hij kan best kritisch zijn. Niks mis meer uiteraard, maar daardoor komen complimentjes van die kant toch in een ander daglicht te staan 😊






4 opmerkingen:

  1. Leuk om te doen, hè? En wat fijn dat je man zo'n complimentjes geeft, dat is verdiend, hoor. Een mooie uitwerking van onze challenge, Ankie en wat leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitwerking. Superleuk zoals ze weg staat te dromen. Mooi uitzicht heeft ze ;-)
    Hartstikke leuk dat je de uitdaging bent aangegaan en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je knap gedaan Ankie! Fijn dat je man dat ook zag. Je hebt echt prachtige stempels uitgekozen voor deze challenge. Omdat die mevrouw in de verte staat te turen versterkt het diepte effect nog extra. Heel mooi gedaan vind ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een mooie kaart van gemaakt! Ook erg mooi dat je de bewerking van de voorkant terug hebt laten komen in de binnenkant.
    Ik vind hem top!
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen