Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 20 februari 2022

Speciaal voor jou gemaakt

Oh, wow, wat super tof zeg. Ik zag bij de Dutch Card Lovers Challenge, dat ik in de top drie sta van de kaartjes van de vorige keer. Niet gewonnen, dat niet, maar hé ik ben ook trots op en blij met een top drie notering.

Ook hebben ze vandaag weer een nieuwe challenge online gezet en daarvoor heb ik dit kaartje gemaakt. Zoals gevraagd in veel wit en met één, of twee kleurtjes toegevoegd.  Ik heb gekozen voor een hele zachtgroene en een hele zachtroze toevoeging.



8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je top 3, zeker iets om trots op te zijn. Wat een prachtige kaart is dit! heel mooi dat wit met pastel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje in deze zachte tintjes! Heel erg mooi weer. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zacht kaartje, Ankie en wat leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurcombi
    Het wit met de pasteltinten
    Ook leuk hoe je de diamonds als knopjes van de bloemen gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van pasteltinten en ben fan van roze :-) dus deze valt zeker bij mij in de smaak! De ronde hoekjes zijn een mooi subtiel detail. Leuk gedaan.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Ankie, mooie indeling! Leuk dat je meedoet bij dcl! 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een gaaf kaartje zeg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig kaartje Ankie in deze zachte kleurtjes. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen