Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 7 augustus 2021

Speciaal voor jou gemaakt

Voor wie dat weet ik nu nog niet in persoon maar wel dat ik deze speciaal gemaakt heb voor de Less is More Challenge van deze week.

Het thema is: diverse tinten blauw.

Ik heb ervoor gekozen om de achtergrond te sponsen met behulp van een masker en deed dit in de kleur Balmy Blue. Uit het mooie blauwe bloemetjes designpapier stanste ik de vlinder met een stans uit de set Butterfly Brilliance en de tekst haalde ik uit de set In je eigen woorden en stempelde ik in Night of Navy. De pareltjes waren gewoon helder zilver en heb ik gekleurd met de licht Night of Navy blend stift. 

Verder geen poespas omdat het een CAS kaart moet zijn.



5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, ook de gekleurde steentjes, deed ik ook vaak met mijn markers als ik niet de goede kleur had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A delightful make and simply perfect for the "shades of blue" theme at LIM this morning

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ankie, mooi om de vlinder uit dessin-papier te stansen en ook het verloop in de strepen op de achtergrond is mooi gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card and perfect for our shades of blue challenge. Thanks for joining us at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen