Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 28 juni 2021

Monogram

Tjonge, dat was best een pittige opdracht: een enkellaagskaart, met een monogram en zo clean en simpel mogelijk. Maar ik heb iets gemaakt. Helaas heb ik geen mooie alfabet letters met krullen en tierelantijntjes dus daarom maar gewoon twee letters uit de Labeler Alphabet set gepakt.



4 opmerkingen:

  1. ik vond het ook lastig en mijn letter geprint op pc. maar goed dat is juist de uitdaging.je kaart is tof geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smashing monogrammed OLC from you, understand your dilemma, I was most fortunate to have received an alphabet set of stamps for my recent birthday and this gave me the perfect opportunity!

    Happy Tuesday

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your simple letters look wonderful, and your card is perfect. Thanks so much for playing our OLC Monogram challenge at Less Is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the simplicity of the lettering against the swirls of your ornament! A great card for a fiendishly tricky one layer challenge at Less is More.

    Neil

    BeantwoordenVerwijderen