Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 30 maart 2021

Hahaha

Wat een superleuke (voor mij nieuwe) dotten techniek bij de Liftchallenge die vandaag van start is gegaan. Voor deze kaart gebruikte ik de stempelset van Clearlybesotted die ik laatst heb gewonnen met een andere challenge. Voor deze gelegenheid heb ik er een humoristische kaart van gemaakt.



5 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, wat leuk dat je weer xo enthousiast meedoet. Yoch heb je de opdracht niet helemaal goed begrepen. Als je goed naar alle vb kijkt zie je dat er niet gekleurd is. Alleen accentkleuren door te dotten in of om de stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, Ankie, lief die lachende poesjes! Misschien heb je nog zin en tijd om een ander kaartje te maken. I.i.g. dank voor je inzending.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marjan, ja ik zag in de reactie van Cornelie dat ik niet helemaal goed gedaan had. Ik heb vanmiddag al een ander kaartje gemaakt. Dat zal ik zsm posten en delen op de Liftchallenge blog.

      Verwijderen
  3. Supergrappig dit kaartje! Ik moest echt grinniken toen ik die vrolijke poesjes zag. En hoewel het misschien niet helemaal volgens de challenge was vind ik het effect van de dotjes in het gras wel een heel leuk en bijzonder effect geven aan je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik krijg idd ook leuke reacties op deze kaart.

      Verwijderen