Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 30 januari 2021

Hart onder de riem

Het heeft even geduurd wat ik wist wat ik wilde gaan doen voor de Liftchallenge, maar hier is dan toch een kaartje naar mijn zin. Ik had er van de week al een gemaakt met een geëmboste achtergrond, maar toen ik deze wilde plaatsen zag ik dat ik de achtergrond ook had moeten sponsen met verschillende kleuren.  En dat had ik even over het hoofd gezien. Dus ik ben opnieuw gaat prakkiedenken wat ik zou gaan doen en daarnet had ik ineens een goed idee.

Ik had nog een strook heel mooi designpapier waar ik ooit (!) nog iets mee wilde doen en toen ik deze zag, en het "kanten" papier tegen kwam wist ik het.  
De rechterkant van de kaart is de achtergrond waarop ik met de Healing Hugs blaadjes met Versamark gestempeld had en geëmbost heb en daarna gesponst met de kleuren Garden Green, Lemon Lime Twist en Mossy Meadow.

De tekst is uit de set Hartverwarmend. Een paar kleine rode accentjes maken het geheel compleet.



3 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje met een klassieke uitstraling. Wat een leuke tekst is dat! Die kunnen een heleboel mensen wel gebruiken nu.
    Leuk dat je er weer bij bent Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat papier heb ik ook gehad, zeker mooi! Jouw kaart ook, Ankie, de gesponst zijkant past er goed bij. Dank je wel weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een heel mooi papiertje. Je gesponste achtergrond met verschillende kleurtjes past er mooi bij. Ook de vorm van het label en het tekstje vind ik heel mooi. Bedankt voor het meedoen met onze lift Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen