Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 2 november 2020

Begin de dag met een lach

Ik had het al zo vaak gezien op Pinterest: een kaartje met de zgn. floating technique. Zo mooi! Daar heb je dan Press and Seal voor nodig om dit effect te bereiken, maar dat is hier in Nederland niet te krijgen. Dus dat was even een dingetje. Maar laat ik nu een YouTube filmpje tegenkomen waarbij iemand ook dit spul niet had en het dus zonder heeft geprobeerd. En dat bleek dus ook te kunnen. Na een het filmpje een paar keer te hebben bekeken ben ik zelf aan de slag gegaan. Eerst met de set Bijzondere Zonnebloemen de bloemen gestempeld en daarna met de Stampin' Blends ingekleurd. Vervolgens heb ik er deze kaart mee gemaakt. Het was best een flinke klus en al met al ben ik twee dagen met deze kaart bezig geweest, maar zó blij met het resultaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten