Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 27 september 2020

Bosdieren

 De Dutch Card Lovers Challenge heeft deze keer het thema bosdieren. Ik ben dol op kaarten met dieren en ik heb dus ook best wat stempels met dieren in mijn assortiment. Voor deze kaart heb ik de set Nature's Beauty gebruikt voor het konijntje en het vosje. Op de achtergrond de hertjes uit de set Snow Front en de bomen zijn uit de set Lovely as a Tree.
Kortom een aardig samengesteld kaartje.




4 opmerkingen:

  1. Oeh, dat haasje loopt een groot risico! Gaaf kaartje, Ankie en fijn dat je weer meedoet met DDL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn inderdaad echte bosdiertjes. Het lijkt wel een schilderijtje! Er staan zelf twee hertjes in de achtergrond. Heel leuk gedaan, bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart met deze schattige bosdieren.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan en met verschillende bosdieren erop! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen