Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 13 april 2020

Gewonnen en een nieuwe challengekaart

Wat een verrassing bij de Dutch Card Lovers challenge ... ik heb met dit kaartje gewonnen en mag de volgende keer gastdesigner zijn. Hoe gaaf is dat?


En ik kon wel even een opkikkertje gebruiken, want afgelopen zaterdagavond is mijn lieve schoonmoeder overleden. Best heftig, zeker als je weet dat ze meer mijn moeder was, dan mijn schoonmoeder. Maar ja ze was al een tijd ziek en voor haar is dit beter zo, maar het is hoe dan ook een gemis.

Maar nu toch even mijn gedachten verzetten met het kaartje voor de nieuwe challenge voor de komende twee weken.
Deze keer moet je de kleuren rood, wit, blauw en oranje gebruiken. Echt Hollandse kleuren dus. Maar je hoeft niet persé een Hollands getint kaartje te maken.
Ik heb er ook niet specifiek een Hollandse kaart van gemaakt, hoewel .... de koe is natuurlijk dan wel iets uit het Nederlandse landschapsbeeld.


7 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder Ankie. Dat is heel verdrietig en extra moeilijk in deze nare tijden. Fijn dat je even je zinnen wist te verzetten en je hebt een leuke kaart gemaakt. Frisse Hollandse kleuren en leuk die grappige koe. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gecondoleerd Ankie, hoewel je wist dat het komen zou is het toch een klap.Zeker nu met alle regels is het lastig afscheid nemen. Even iets anders doen is dan fijn, lief kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn condoleances Ankie. Ook al is het voor haar beter, het is toch altijd moeilijk. Zeker in deze tijd. Je nieuwe kaartje voor DCl is superleuk, mooie invulling van de kleurenchallenge! Dank je wel weer voor het meedoen en succes met je GD kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verdrietig dat je schoonmoeder is overleden Ankie, gecondoleerd. Hebben jullie wel een mooie begrafenisdienst kunnen organiseren?
    Je kaartje in Hollandse kleurtjes is weer heel leuk, die koe past er natuurlijk perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd nogmaals Ankie! En ook nu weer een hele leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Ankie met het winnen van de vorige challenge. Ook deze keer weer een super leuke hollandse kleurenkaart gemaakt. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met je schoonmoeder. prachtig kaartje heb je weer gemaakt toch fijn dat je met deze hobby even je zinnen kunt verzetten. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen