Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 17 februari 2020

Thank you

Hebben jullie al gezien dat ik met de DCL challenge van vorige keer gewonnen heb? Zo super tof! Ik mocht de winnaarsbatch op mijn blog zetten, en ik mag de eerstvolgende keer gastdesigner zijn. Wat ben ik trots zeg!
Over tot de orde van dag maar weer:
Wat een leuke uitdaging bij de Dutch Card Lovers deze week zeg. Je moet een kaart maken in een afwijkende kaartmaat en wel: ca. 19 cm hoog x 10 cm breed. En daarbij een schets van de indeling van je kaart.
Nu heb ik gisteren van mijn vriendin die SUper leuke Little Lady Bug set gekregen, dus ik wist gelijk wat ik met deze set wilde doen. Namelijk mijn bijdrage voor de DCL.


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ankie! mooi is het contrast tussen het achtergrondpapier en het wit en rood. Lief dat Lieveheersbeestje! Dank je wel voor je deelname aan onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk dat je had gewonnen! Deze kaart is ook weer mooi, leuke set is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je gewonnen kaartjes! Dit is ook weer zo een leukerd met dat lieveheersbeestje! Bedankt voor het meedoen en ik ben benieuwd naar je GD kaartje voor de komende challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Ankie en van harte met het winnen van de vorige challenge!
    Bedankt dat je weer meegedaan hebt met DCL.
    Groetjes Elen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, de schets met deze set. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen