Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 22 februari 2020

Echt..? al zo oud?

Tijdens de enorme bosbranden in Australië kwamen heel veel koala's om of raakten ernstig gewond. Angelique van de Stempelkeuken bood op haar Facebook pagina deze Bonanza Buddies met bijbehorende dies te koop aan, waarbij de opbrengst naar de koala opvang in Australië zou worden gestuurd. Dat vonden mijn man ik zo'n goed doel, dat ik deze set van hem mocht aanschaffen en cadeau kreeg. Hopelijk heeft ze veel geld op weten te halen voor dit mooie doel.

Zodra ik de bundel binnen had, ben ik uiteraard meteen gaan stempelen. Het idee voor dit kaartje komt voor een deel van Pinterest en voor een groter deel van mijzelf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten