Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 25 juni 2019

Geluk zit in kleine dingen

Tja, dat kun je natuurlijk op meerdere manier opvatten, maar ik vond het wel aardig om deze tekst te gebruiken op een geboortefelicitatie. En die kleurencombinatie ... ik zou er zelf nooit opgekomen zijn, maar bij de Dutch Card Lovers Challenge (voorlopig de laatste voor de zomer) heeft een foto met deze kleuren (een beetje een soort van moodboard) en de bedoeling is dat je een kaartje maakt met - duidelijk herkenbaar - deze vrolijke zomerse kleuren. Ik zal voor de duidelijkheid even de foto waar het op het DCL blog om draait onderaan mijn berichtje plaatsen, dan kun je zien of het een beetje klopt.
Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset First Steps, de kleuren Dafodil Delight, Smokey Slate en een designpapier in houtkleur.


En zoals beloofd hieronder het "moodboard" waar de inspiratie vandaan gekomen is. Volgens mij wel goed gelukt al zeg ik het zelf.

4 opmerkingen:

  1. Is zeker goed gelukt met jouw kleuren! Deze kleuren zijn voor meer mensen een uitdaging, maar daarvoor is het ook een challenge 😉 Lief kaartje en deze tekst is er leuk bij. Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Ankie! En ja, het moodboard is zeker terug te vinden in je kaart, dus geslaagd! Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor naar aanleiding van het zomerpalet.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart zo. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen