Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 15 mei 2019

Met deze kaart ...

... wens ik je een fijne verjaardag, en doe ik mee met de uitdaging van het Lift Challenge blog.
Daarbij moet je een bloem en/of tak of swirl gebruiken in goudfolie of goud geëmbost.
Ik heb gekozen voor een goudfolie takje, wat goudfolie rondjes verspreid over de kaart en voor het goud embossen van de tekst.


4 opmerkingen:

  1. Mooi, Ankie! Een prachtig zacht kaartje, fijn dat je meedoet weer met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en wat een mooie tekststempel heb je gebruikt. Mag ik vragen van welk merk die is?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje geworden. Prachtige stans heb je gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen