Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 9 december 2018

Bijzondere dag vandaag

Vandaag een bijzondere dag. Na een hele hectische week waarin mijn schoonmoeder uit het ziekenhuis kwam, mijn man er een paar juist in moest (vanwege een lichte beroerte pfff) maar gelukkig ook vrijdagavond weer thuis mocht komen in de wetenschap dat hij er gelukkig geen erge nadelige gevolgen van zal overhouden voor de toekomst, nu een dag met twee verjaardagen.
Mijn schoonvader is vandaag 85 jaar.geworden en onze kleinzoon is (ook vandaag) jarig en is 7 jaar geworden.
Vandaag dus een dag om in het bijzonder heel dankbaar te zijn.

Voor beide jarigen maakte ik uiteraard (gelukkig begin vorige week al) een kaartje. De achtergrond is anders dan jullie van me gewend zijn, maar dat komt omdat het de hele week zulk donker weer was, dat ik alleen maar bij kunstlicht kon fotograferen en dat moest op een andere plaats in huis gebeuren.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten