Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 8 oktober 2018

Prettige kerstdagen

Voor de bazaar maakte ik alvast een paar kerstkaarten. Voor dit kaartje stempelde ik met de sterretjes uit de set Nacht in Bethlehem met witte craftinkt op een donkerblauwe achtergrond. Uit het opleg vel stanste ik eerst een ovaal en emboste deze met de embossing Softly Falling. Met een geleende stans stanste ik de huisjes en plakte die achter het ovaal. Vervolgens plakte ik het geheel op de basiskaart.
Met een stempelsetje met sneeuwpoppetjes van de Action stempelde ik deze skiënde sneeuwpop en kleurde die deels in met de markers. Daarna knipte ik hem uit en plakte hem op een stukje wit papier dat ik door middel van scheuren tot een heuveltje maakte. Met wat Soft Sky inkt nog wat diepte aangebracht op de hoop sneeuw. De tekst komt uit de Nederlandstalige set Van Alles Wat van SU.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten