Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 7 november 2017

Thinking of you

Ja hoor, ook voor dit kaartje heb ik de Vintage Leaves gebruikt, maar dan in combinatie met de Painted Harvest en Colorful Seasons.
Ik ben begonnen met een stukje wit cardstock. Daarop stempelde ook weer met de babydoekjes techniek de eikenbladeren uit de Vintage Leaves. Daarop stempelde ik de takken uit de Colorful Seasons, waaraan ik vervolgens weer de eikeltjes stempelde uit de Painted Harvest, Om wat extra kleur toe te voegen, stempelde ik de rode besjes zo her en der tussen de takken in.
Toenstempelde ik drie zonnebloemen uit de Painted Harvest en knipte die handmatig uit. Ik plakte de eerste gewoon met mijn Tombow op de eikenbladeren, de tweede met gluedots (dan komt ie een ietsje pietsje hoger te liggen) en de derde plakte ik er op met dimensionals. De tekst ik ook uit de set Colorful Seasaons



1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, mooie met de grote zonnebloemen. Ook die met het grote herfstblad is mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen